Friday, May 27, 2011

Kathy Griffin


"My breasts are very real and very floppy. Why have surgery when you could just get a good freaking bra?”

52 comments:

Shona said...

whoa lmfao

Shona said...

Have a good weekend too my dear :)

Charlie said...

WINNING

call me

hoaks2 said...

Hah! Good point. I usually hate her, too...

Hard Candy said...

good photo !

www.hardcandyyyy.blogspot.com

!

Angel Garcia said...

Hahaha how funny that I run into this blog as a few minutes ago I was watching an interview of her on Howard Stern. No one beats Kathy Griffin..

All the best, Angel

Angel Garcia said...

Hahaha how funny that I run into this blog as a few minutes ago I was watching an interview of her on Howard Stern. No one beats Kathy Griffin..

All the best, Angel

kxxthanxx said...

fit

WanderingWriter said...

This woman grosses me out for some reason. This didn't help, lol.

Daniel Braga said...

Fun, I don't know her... but her breasts seems fit perfectly.

-> Until the next post. See you.

*DB*

Jazz bazooka said...

now that is hot....

Kicking Rocks said...

LMAO! nice!

following and supporting! Have a great weekend as well!

thenitefalls said...

haha words of truth!

//Love said...

Haha!

VenomForMasses said...

she is a hard worker!

David Allen Waters said...

now ya can't argue with wisdom like that ;)

Zealot said...

She is pretty funny. I would approve of that message though.

Miyamoto Karyuu said...

Lol, best citation ever xD

Marlene said...

Ha ha ha...she makes me laugh!

Have a great long weekend!

Erika said...

This is very, very true....

Admin said...

Hahaha, so incredibly awesome.

Fashionistable said...

Love her gutsy attitude. Thank you for your lovely comment. Xxxx

Intraman said...

waw she does look pretty hot

n0kS Phr33d0m said...

So true!

pixel said...

that is not her is it?

railer said...

thanx for visiting my blog!
you are welcome there and i'll wait for more visits.

hugs!

ed said...

theres something wrong with her face

TgRs said...

nice pic!!!

T. Roger Thomas said...

That's funny although it's worth noting that Kathy is a witch without her wig and her makeup.

Olesya said...

thank you) and your excellent weekend! ))

Jill said...

Wow! A redheaded Betty Page...she looks fabulous! Thanks for the blog visit. I hope you have a super week as well!

Изолированный said...

She's awesome!

Tiago Braga said...

Good point!
Have a good sunday
hug

Lindsay Lohan said...

I will cut that monkey biatch !!!!!!!!

Petite Mademoiselle said...

Thanks for writting in my blog but I don't even know if you can understand Spanish. But ty for your wishes, have a SUPER WEEKEND too :)

Shona said...

Oh you, have a fabulous week ;D

melly said...

hello and thanks!
but which photos do you mean? anyways, i give back the compliment to the lovely pin up i see here...

<3 from canada

Becca. said...

ahahahahahahaa!

XOXO, BECCA
http://www.fashion-train.co.uk

Rebe..^ said...

thanks for ur comment , i hoper ur ok =)

beesandbugs said...

Haha, that's quite true :)

Kamila said...

I don't know her but now I will try!

Kami

http://kamila-peppermind.blogspot.com/

anima.art said...

Pozdrav iz Srbije!

Mary ♥ Mur said...

♥ nice post.)) love your blog.)) ♥

LadyNgo said...

I approve the message but my sarcastic rebuttal is that at some point the bra has to come off and being able to play soccer with ur droopy boobs is never a good look lol

Sailor said...

Have a nice Holiday too!

JkF50 said...

Damn! Hawtttt! :P

MRanthrope said...

I liked her best in Pulp Fiction.

ruma said...

Hello.
Thank you for your visit.

The lovely heart will invite all peace.
Peaceful landscaping creek...

Dear hug, from Japan.
ruma

David Toms said...

Thanks for visiting my blog! Yep it is all in the bra!

AllYouNeedIsLove said...

u too! cool blog :)

BigMike said...

I'de still do 'er

Jelly and Butter said...

ahahaa interesting reflexion : )

 
Pinecone Stew